Excelente maestro es aquel que, enseñando poco, hace nacer en el alumno un deseo grande de aprender. Arturo Graf

miércoles, 29 de mayo de 2013

¡ARRIBA EL DIA DE LA REPRESENTACIÓ!


Aquesta és l’última entrada que faré d’aquesta assignatura, ja que el divendres 31 és la representació al Club Diario de Ibiza pel matí. Respecte a la entrada anterior, hem avançat en la realització dels nostres decorats i en els assajos.

Per començar, faré referència a l’elaboració dels nostres últims decorats. Un element nou que hem fet, és la pedra on m’ha amagaré en el moment que començo a fer la metamorfosi. Aquesta, està realitzada amb una caixa de cartró, trossos de suro i una tela de color marró. Damunt de la caixa de cartró, s’aferren trossos de suro per aconseguir una forma irregular. Una vegada fet això, es fica per damunt la tela.



El munt de menjar de la formiga, és altra cosa que hem realitzat per a la decoració del nostre escenari. Fer aquest munt ha resultat molt fàcil, ja que només vàrem necessitar caixes petites, cinta adhesiva i retalls de papers i teles. Està construït com si fos una petita torre i totes les caixes estan aferrades entre si. Després, vam aferrar amb cinta retalls de tela i paper. I L’ultima cosa que ens faltava per fer, ha estat l’elaboració de menjar amb feltre de colors com per exemple, una fresa o una taronja.


 
Tal i com vaig comentar en la entrada anterior, ja hem acabat totes les nostres disfresses per a la representació d’aquesta obra. A més, hem mirat que tots estiguin bé i que no els falti cap detall. Alguns dels nostres vestuaris són aquests:
 
 
Aquest és el meu vestuari acabat:
 
 
 
 
 
En una de les últimes classes que vàrem tenir amb Toni i Carmen, ens van dir que havíem d’assajar la nostra obra amb públic abans del dia 31, ja que veien que ens donava vergonya fer-la. Així que, ens vam reunir tot el grup i la nostra decisió va ser pensar a qui podríem convidar per veure la nostra funció.

Finalment, un dissabte vam quedar a casa d’una companya i vàrem pensar que faríem la obra amb les nostres disfresses i tots els decorats, simulant que estàvem en el dia de la representació. A més, crec que d’aquesta manera vam poder tenir un primer contacte amb els materials i veure com ens col·locaríem aquest dia.

El dissabte, vam tenir públic i personalment considero que representar la obra abans amb gent que jo no coneixia, m’ha ajudat bastant a l’hora de poder actuar davant de tantes persones. També, els hi vàrem demanar que ens gravessin per veure després els aspectes que havíem de perfeccionar.

Després d’actuar davant de més gent, continuarem assajant i millorant la nostra representació una estona més, fins que va arribar el moment de veure la gravació de la representació que ens havia fet el nostre públic improvisat.

Penso, que una persona quan es veu en una gravació pot veure com en el nostre cas, com actuem i que podem millorar. He de dir que al principi, va ser una mica difícil veure’m, però vaig entendre que era per millorar i detectar els possibles errors que poguéssim fer.

Un aspecte important a destacar, és l’assaig general que tenim el dia abans de la representació. El dijous, podrem actuar en l’escenari on es realitzarà la obra de teatre, veure definitivament on posarem els nostres decorats i determinar les nostres posicions. A més, d’agafar seguretat en aquest escenari.

Vull comentar com ja he fet en alguna ocasió, que representar aquest musical és tot un repte per a mi, que he d’afrontar i superar. Estic segura que si puc fer això, després serè molt menys tímida i no tenir tanta vergonya a l’hora de parlar davant de més persones.

També, fer aquesta obra m’ha suposat veure com es crea una obra de teatre des del principi i entendre la dificultat de dur-la a terme, d’inventar una bona historia, de compondre les cançons, de pensar en el vestuari més adequat i fer-lo, d’assajar, etc.

He de dir que estic molt contenta del treball i de l’esforç que hem realitzat entre totes les meves companyes del grup per duu endavant aquesta representació. A més, hem treballat dos aspectes molt important en Educació Infantil com són el treball en equip i la cooperació.

Finalment, va arribar el dia de la representació. Personalment, va ser un dia on vaig gaudir molt veient les representacions de les meves companyes. Va ser un dia molt especial on es va veure tot el treball que havíem realitzat al llarg d’aquests últims quatre mesos.

Cal destacar, que a nivell personal estic molt satisfeta del resultat final de  la nostra representació, ja que hem va agradar molt com van quedar els decorats, els vestuaris i l’actuació. A més, malgrat els nirvis que tenia vaig poder cantar i interpretar al meu personatge.

Per acabar aquesta entrada, adjuntaré una direcció on es pot veure el Glogster que hem realitzat per aquesta assignatura, on es mostra tot el procés que hem seguit per a elaborar el nostre musical. Esper que us agradi!



 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario