Excelente maestro es aquel que, enseñando poco, hace nacer en el alumno un deseo grande de aprender. Arturo Graf

viernes, 12 de octubre de 2012

Comença un nou curs!

Ja estam en segon curs i un nou camí s’obri. Un camí on aprendre moltes coses, viure moltes experiències, i on també hi haurà dificultats, però es superaran amb esforç, dedicació i, sobretot, amb moltes ganes de continuar aprenent i formant-me com a professional.
 
El temps ha passat molt ràpid, ja ha passat un any des de que vaig iniciar aquesta carrera amb la mateixa il•lusió que començo aquest curs. Va ser un any on hi va haver moments una mica difícils, encara que si posem en una balança els moments més difícils i els més alegres, sens dubte guanyen els segons.
 
A primer vaig aprendre moltíssim sobre el món de l’educació, però sobretot, hem vaig plantejar moltes coses relacionades amb l’ensenyament que mai havia pensat i que segur que m’ajudaran a fer la meva aportació en aquest àmbit.
Entre altres coses,  hem vaig plantejar com aprenen els nens i vaig aprendre que aquests ho han de fer de manera divertida, guiant-los en el seu aprenentatge i sempre respectant els seus ritmes. 


                                                                      Foto personal

Aquest any, tenim assignatures que hem pareixen molt interessants per afrontar el nostre futur com a docents, com són psicologia de l’educació, educació inclusiva, plàstica o observació i documentació, entre altres.
 
A més a més, s’han incorporat a classe moltes companyes que no estaven l’any passat, així que aquest curs segur que farem noves amistats i ens ajudarem entre totes.
 
Per concloure aquesta entrada, volia desitjar molta sort a les meves companyes de classe i molts d’ànims en aquest nou camí que es presenta. I per últim, acabaré amb una frase de Victor Hugo que parla sobre com podem afrontar el futur:
 
"El futuro tiene muchos nombres. Para los débiles es lo inalcanzable. Para los temerosos, lo desconocido. Para los valientes es la oportunidad"

No hay comentarios:

Publicar un comentario